Gyakran feltett kérdések

Hogyan adhatom le a rendelést a weben?
Első rendelés esetén kérjük, regisztráljon az oldalon a "Belépés" gomb megnyomásával, utána meg a „Regisztráció” gomb használatával. Sikeres regisztráció után írja be a felhasználónevét és jelszavát, majd lépjen be az oldalra a "belépés" gomb megnyomásával. Válassza ki a megrendelni kívánt termékeket és tegye kosárba őket. Ellenőrizze a kosár tartalmát! A "frissítés" gombra kattintva módosíthatja rendelését. Amennyiben szeretne még vásárolni más terméket, nyomja meg a "vissza" gombot. A "Tovább" gombra kattintva leellenőrizheti rendelését, és kiválaszthatja az átvétel módját majd ismét a ”Tovább” gombra kattintva beállíthatja az átvétel időpontját és egyéb megjegyzést is írhat a termékkel, szállítással illetve egyéb témával kapcsolatban. A ”Megrendelés” gomb használatával küldi el a rendelést nekünk. A végösszeg tartalmazza a szállítási költséget is, amennyiben a házhozszállítást választotta. A rendelést csak akkor tekinthető véglegesnek, ha megkapja visszaigazoló e-mailünket.
Hogyan törölhetem rendelésemet?
Az elállást írásban, a rendelésazonosító-szám megjelölésével kell a gino@mediterrano.info - címre eljuttatni legkésőbb a rendelés visszaigazolásáig.
Hogyan tudom megadni számlázási nevemet és címemet, ha az eltér a szállítási címtől?
Az ”Adatmódosítás” gombra kattintva van lehetőség a fent említett adatok változtatására illetve megrendelés közben a megrendelési adatoknál is van lehetőség az adatok módosítására.
Mennyi idő múlva jelentkeznek a rendelésemmel kapcsolatban?
1-2 munkanapon belül kollégánk kapcsolatba lép Önnel.
Milyen fizetési lehetőségeim vannak webes megrendelés esetén?
Fizethet készpénzben, bankkártyával vagy hitelkártyával a cukrászdánkban a sütemény átvételekor. Sajnos SZÉP kártyát a Gino cukrászdában nincs lehetőségünk elfogadni. Fizethet előre, banki átutalással is, de az összegnek legkésőbb a teljesítés előtt legalább egy nappal meg kell érkezni. Utalással kapcsolatos igényét kérjük, a megrendelésnél szíveskedjen az üzenet részben jelezni.
Hogyan tájékozódhatok az akciós termékekről?
Az "ONLINE RENDELÉS" alatt található "AKCIÓS TERMÉKEK" menüpontban megtekintheti akciós termékeinket.
Hogyan küldhetek e-mailt az oldal üzemeltetőjének?
A weboldalon található „KONTAKT” menü pontra kattintva a gino@mediterrano.info e-mail címre írva tud kapcsolatba lépni velünk.
Hogyan működik a személyes átvétel?
Az Ön által megrendelt termékeket a rendelés visszaigazolása után a megadott időpontban és/vagy napon veheti át Gino cukrászdánkban, Sopronban a Lackner Kristóf u. 33/a. szám alatt.
Mennyi a házhozszállítás díja, amennyiben vidéki címre kérem a szállítást?
125 Ft/km a szállítás bruttó díja, melyet oda és vissza is felszámolunk.
Mi tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A „belépés” menüpontra kattintva majd az „elfelejtett jelszó” gomb használatával és e-mail cím megadásával van lehetőség új jelszót kérni, melyet a megadott email címre küldünk el (csak regisztrált e-mail címmel működik).